Verzend kosten

Standaard verzending via DHL/PostNL:
Pakjes die in de brievenbus passen versturen wij via PostNL. € 3,95
Standaard versturen wij via DHL/PostNL. Prijs tot 30 Kg is € 5,95
Je kunt ook kiezen voor verzending onder rembours, de rembours kosten zijn € 18,35
Bij bestelling vanaf € 75,00 zijn de verzendkosten gratis.

Voor verzendingen naar het buitenland gelden de volgende tarieven:
-België  € 9,95
-Duitsland € 10,50
Andere EU landen op aanvraag.

Track & Trace:
Nadat wij je bestelling en betaling hebben ontvangen krijg je van ons een Track &
Trace nummer, zodat je zelf de status van je bestelling kunt volgen.

Levertijd:
Na een volledige betaling van de bestelling neemt het verwerken hiervan gemiddeld een werkdag in beslag.
De levertijd van een bestelling duurt 1-5 werkdagen, mits het product voorradig is.

De levertijd van een product gaat pas in, nadat de
status van een bestelling veranderd is in "verzonden".

Wij versturen alles via pakketdienst, omdat de bestelling dan is te volgen via Track & Trace en verzekerd is.

Ruilen en Retourneren

Wij doen er alles aan om uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht er toch iets niet goed zijn dan heeft u het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via retour@jecotoys.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Indien u het product wilt ruilen voor een ander product van Jecotoys zal het eventuele verschil in prijs verrekend worden. 

Garantie & Klachtenafhandeling

Jecotoys probeert voor iedereen alles zo goed mogelijk te verzorgen. Heeft u toch een klacht, dan willen wij dit graag zo snel mogelijk van u weten, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. U kunt dit melden via onze contact pagina. 
 
Bij garantie graag vermelden in het bericht veld:

  • Factuurnummer
  • Productcode
  • Defect

Uw klacht zal binnen 2 werkdagen in behandeling worden genomen. U krijgt van ons een persoonlijke reactie met een oplossing.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jecotoys.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Prijzen

Prijzen in de webshop zijn consumentenprijzen, dat betekent dat ze inclusief (21%) BTW zijn.


•  Jecotoys  •  info@jecotoys.nl  •   KvK 57995419  •  BTW NR NL127341742B01  •  ABN-AMRO: NL32ABNA0427306906 •